onsdag 30 mars 2011

Jag har inte tid att tycka illa om de som eventuellt inte gillar mig.....Jag är nämligen upptagen med att vara glad över de som tycker om Mig!
What goes around, comes around

2 kommentarer:

Margareta sa...

Det där var nog Dagens BÄSTA Citat....Kram Kram

Anonym sa...

Men Marlene de finns väl ingen som kan tycka illa om dig! <3

Puss Maria