
Mmm det här är mitt nya påhitt. La ut bilden på facebook igår och det var fler som ville ha en födelsetavla alá Marlene :P Håller på med en ny blogg som jag ska lägga upp mitt pyssel på...
Frågade hur mycket dom skulle kunna tänka sig att ge för en sån. Fick bara ett svar av E :) Material+arbete+vinst= pris. Men jag tycker det är jättesvårt. Kollade runt lite på nätet igår. För vanliga doptavlor tryckta på papper utan ram tar dom mellan 149:- - 220:- DYRT tycker jag!
För trähjärtan ungefär i samma storlek tar dom mellan 119:- -199:-... Men då är dom fabriksgjorda och superperfekta ;)
Mitt hjärta är ju utsågat med en hederlig tigersåg haha... Å inte perfekt! Men det är det som gör charmen tycker jag... Ja vi får se... Lite vill man ju ha för dom. För det tar ju nån timme att pyssla ihop...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar