Jag ligger i soffan och myser med lilleman... Han har fått sina sprutor idag. Min lilla lilla bebis blev så ledsen :( mitt mammahjärta gjorde riktigt ont... Hoppas han slipper febern bara....
1 kommentar:
Linda&Isak
sa...
Usch och fy för sprutor..... Minns Isaks första... Blodkärl som gick sönder, så det gjorde saken hundra gånger värre... Trött och amningshormnig mamma som började gråta när bebis grät, och som sedan-tydligen-helt enkelt tog bebis och gick ut därifrån. Lämnade jacka, väska, och sambo. Haha! Dagen efter ringde Bvc-sköterskan för att höra hur JAG mådde. :P Hoppas din lilla SkallePär slipper febern. KRAM till er!
1 kommentar:
Usch och fy för sprutor.....
Minns Isaks första... Blodkärl som gick sönder, så det gjorde saken hundra gånger värre... Trött och amningshormnig mamma som började gråta när bebis grät, och som sedan-tydligen-helt enkelt tog bebis och gick ut därifrån. Lämnade jacka, väska, och sambo. Haha!
Dagen efter ringde Bvc-sköterskan för att höra hur JAG mådde. :P
Hoppas din lilla SkallePär slipper febern.
KRAM till er!
Skicka en kommentar