måndag 7 mars 2011

Trött mamma & massa måsten!

Ja! Idag är jag trött... Känner mig lite smått PMS ig gaaaah! Eller det är nog inte PMS men påminner om det.
Lätt irriterad och småtjurig. Joel går mig lite smått på nerverna när han gör sina vanliga bus. Eller tjatar halft huvudet av mig. -Mamma, gör det! Mamma gör det då! MAMMA du måste! Mamma jag ska göra det, det och det!!!!MAMMA hjälp mig! Mamma jag ska ha det! JAG SKA!!!!!

Inga kommentarer: