söndag 13 mars 2011

Trött

Nu är jag helt slut! Har städat hela huset idag... Har kastats mellan städningen och behoven mina Goa ungar har emellanåt ;) Julius har tack och lov varit väldigt nöjd idag. Joel har lekt med kompisar nästan hela dagen, först med flickvännen sen med Agnes och Felicia... Min älskade Mikaela kom med nybakta bullar och dumlegrottor. Så mumsigt!

Nu ska jag ta en kopp te och titta på solsidan. Å njuta av tända ljus å lukten av nystädat!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: