fredag 4 mars 2011

Bebisskratt, bulor & pysselkväll



YouTube Video


Såhär lät våran lille kille ikväll... Kan man bli annat än glad???

Min andra stackars pojke gungade lite för häftigt hos dagmamman idag... Stackars stackars ploopi !





När mina gossar hade somnat passade jag på att pyssla lite!














Inga kommentarer: