måndag 28 mars 2011

Här kommer filmen jag lovade. Det kan vara ganska jobbigt att äta!

YouTube Video

Det blev två promenader idag. Först hick jag och hämtade Joel i Karlbo sen blev det en vända med catta å :) vi plockade videkissar och babblade. Jättetrevligt! Jag har Goa grannar jag ;) Nu ska jag sova så fort lilleman ätit klart. Ligger redan i sängen så Natti Natti !

Inga kommentarer: