fredag 18 mars 2011

Ojoj va halt det är :( vi är på väg hem från pappa... Har hämtat ett toksnyggt linneskåp... Såklart vitt ;) blev bortskämda med go mat och trevligt sällskap. Joel fick leka med goa Neo! Det blev en del bus!



Inga kommentarer: