Är så trött och vaknade såklart med huvudvärk idag med. Tror jag är inne på 5 dagen med huvudvärk. Blir halft galen snart. Måste kanske ta mig i kragen och beställa tid för tortyr (ryggen) . Har sjukt ont i både axlarna och nacken och har en hel del mysiga muskelknutar mellan skuldrorna. och inte förglömma kotorna som ligger "lite" snett. Tur jag har en sån go karl som masserar emellanåt.
Idag är Joel hos sin dagmamma, jag ska försöka hinna med lite nyttigheter under tiden. Som att hitta botten på tvättkorgen och dammsuga av... Är grymt sugen på att tvätta fönstren. Dom ser förjävliga ut. Speciellt altan dörren där katterna står och "knackar" när dom ska in. Men det är ingen idé förrän dom sopat av gatan och eldat klart här borta på allmänningen. Då är dom liksom svarta igen ;)
måndag 28 mars 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar