måndag 7 mars 2011

Tårar av lycka

Har suttit och böla framför tv:n... Jag är säker på att jag inte var ensam om det! "en unge i minuten" man känner igen sig såväl... Kom på mig själv under tiden jag tittade att jag höll andan... Aj aj aj men så underbart! Det är det absolut häftigaste mest fantastiska jag gjort i mitt liv! Den känslan när ungen väl är ute går inte att beskriva men en sak är säker... Det är kärlek från första stund!!!! Den största kärleken som finns! En sak är jäkligt säker. Jag kommer sitta bänkad framför tv n några måndagar på rad och fälla många tårar!




Inga kommentarer: