fredag 4 mars 2011

Tvättberg & vaknätter


Mmm ska beta av det gigantiska tvättberget som tillkommit för att jag inte har tvättat sen i förrgår... 
Aja jag kan konsten att roa mig iallafall! ;)
Men jag är inte bitter!
Min stackars stackars pojke fick feber av sprutorna. Jag satt i sängen med honom hela natten. Han blev jätteledsen så fort jag la ner honom så det var bara att vagga på. Klockan 05,15 slog Joel upp sina blå. Det är härligt med barn! ;) Inatt har vi sovit lite bättre. Julius var vaken från klockan 3 och åt lite och vi bytte hans blöja. Joel var med på ett hörn han med. Brorsan gapade så högt så han väckte hela huset. Julius är en riktig liten Drama Queen!

Inga kommentarer: