skip to main |
skip to sidebar
Smakisar
Nu är vi inne på en hel måltid... Helt ointressant för er kanske men jag tycker det är skoj ;)Nu har vi testat: potatis, majs, morot, broccoli och idag för första gången kokt kyckling som jag mixade. Päronpure och katrinplommon brukar jag skifta som efterrätt :) Idag var det så jobbigt att äta så han somnade mitt i maten. Haha lägger ut en film sen.Nu ska jag ta oss ut för en promenad, vi ska hämta Joel hos dagmamman :) Han ska cykla hem. Vilken lycka!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar