måndag 21 mars 2011


"Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen"


Så jäkla skönt! Får tillbaka en rejäl slant i år igen ! Jag och Jocke ska betala av lånet på våran bil! Den kommer bli våran på riktigt! Den känslan är svår att slå!

Inga kommentarer: