lördag 5 mars 2011

Sömnlösa nätter å arga björnar

Man blir lite förvånad att det är den stora gosungen som hållt sin stackars mamma vaken. Oftast är det ju den lilla varianten som brukar yla och tjuta och vilja ha min uppmärksamhet just då, men inte den här gången.
Han hade drömt om en björn. Som var arg på honom. Mmm det var riktigt traumatiskt ska ni veta. Sen var han rädd. Antagligen rädd för alla konstiga ljud. Det åkte bilar förbi och antennen på taget svajade...
Han somnade igen vid halv 5. Så i 3 ½ timme inatt låg vi och kramades. Myys ;)
Klockan halv 6 tyckte Julius att det var morgon. Jag kunde ju inte hålla med direkt. Min andra hälft kom hem från jobbet kl halv 7 då fick jag äntligen sova ett par timmar. Han är bra go!
Nu blir det kaffe, kaffe och kaffe. Sen lite lunch. Måste ta mig ut i solen efter vi ätit! Det är riktigt fint väder idag och det ska vi ta tillvara på!

Inga kommentarer: