lördag 19 mars 2011

God morning sunshine!


När jag slog upp ögonen i morse efter en underbar sovmorgon möts jag av jordens vackraste leende! Det var Julius som tyckte att mamma skulle vakna. Han ville ha en skvätt ;)
Min underbara rara andra hälft smög upp med barnen i morse... Jag har varit helt ovetandes. Måste sovit riktigt tungt!
Idag ska Joel på sitt livs första disco! Världens finaste Moa fyller 4 år! När vi varit på disco ska vi hem till Mikaela och Jonas. Där vankas det baconinlindad fläskfilé med potatisgratäng! Våra karlar ska dricka öl å whiskey *vilken lycka* för dom... Hehe...
Känner på mig att det här kommer bli en riktigt bra dag!

1 kommentar:

Starzard sa...

Jag tror också att det kommer bli en riktig bra dag o framförallt kväll :)