onsdag 16 mars 2011
Känner mig som en prinsessa
Jag har tagit en långdusch. Tänk att jag hann raka båda benen,
( ibland hinner jag bara ett om nån unge börjar yla;) ) Scrubat hela kroppen med peeling, hårinpackning och hela rubbet! Det var tokskönt. Jag känner mig som en prinsessa. Nu ska jag lägga mig på min älsklings arm i en alldeles renbäddad säng! Det är grejer det! Godnatt mina vänner !
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar