tisdag 22 mars 2011
Fågelkvitter & frisk luft!
Har precis lämnat Joel hos sin extra dagmamma. Hon bor här efter gatan så det var så skönt att vi bara kunde knalla upp dit... Helt underbart väder. Fåglarna kvittrar och det är sån där härlig vårluft som man gärna tar några extra drag av ;)
Nu sitter jag med altandörren öppen och en kaffekopp i näven. Det är så underbart att det går åt sommaren nu. Jag längtar... Mycket roligt som händer nu wiiiie... Jag ser fram emot veckan.!
Jag är så kär i livet just nu. Så underbart förälskad i min andra hälft och så glad att jag har två friska ungar. Så underbart glad över dom "riktiga" vännerna jag har!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar