Jag och barnen åt lunch sen gick vi över till Jenny och Daniel... Vi fikade och ungarna lekte sen gick vi hem för att väcka min andra hälft som sovit efter nattskiftet :)
Vi tog en tripp till stan, hämtade sand och jag kutade in på 33:an :) hittade lite fynd så himla billigt

När vi kom hem lagade jag pasta med kassler och ädelostsås sååååå gott... Efter maten gjorde jag en kladdkaka som vi ska mumsa på nu...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar