Ja full fart hela söndagen. Sov dåligt mellan lördag och söndag så min älskade goa rara karl lät mig sova å jag försov mig! Gaaah jag skulle lämna in grejerna till barnloppisen senast halv elva. Jag vaknade tio i tio... Panik. Men det gick bra. Jocke hängde på så vi satt i bilen allihop kvart över. Det var rekord. Jag hann till och med amma lite hahaha. Mössan var ett måste innan jag slängde mig i bilen ;)
Fyndade lite själv först innan vi drog hem igen. Jag duschade, ammade igen, åt lunch och sen var det dags att åka ner och hämta det som inte blev sålt...
När jag kom hem la jag på nytt smink och sen bar det av ner mot syrran och kalas...
På kvällen handlade vi hem thai allihop och åkte hem till oss. Det var mys det :)
 |
| Grabbarna spelar tv spel :) |
 |
| Paketöppning :) |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar