Åhhh så underbart. Vaknar med täppt näsa. Fryser och har ont i halsen... Har i och för sig känt av skiten hela veckan men i morse kändes det extra jobbigt att kliva upp ur sängen.Lite kaffe och en c vitaminchock kanske hjälper???? Kunde inte somna igår kväll bara låg och vred mig. Så jäkla drygt. Under tiden jag låg där funderade jag över altanen :) Man måste ju vara effektiv ;)
Så idag ska jag försöka ge mig in på en ritning. Måste skicka in så vi får bygglov. Man måste tydligen ha det om man ska göra tak över 15 kvadratmeter. Men öööhh vi har typ 40 kvadratmeter nu??? Aja skitregler!
Igår kväll satt jag och fipplade med photoshop... Har en grej som måste vara klar efter helgen...
Mina grabbar satt i soffan och hade chips alá majskroksmys...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar