Testade att sätta Julius igår och helt plötsligt sitter ungen :D
Har ju oftast lagt honom ner eftersom han annars ramlat framlänges.
Nu när han sitter å tippar framåt tar han emot sig.
Han ligger inte kvar där man lägger honom längre heller. Rätt som det är kan han vara en bra bit därifrån. Men min unge ålar inte. Han snurrar dit han ska. Duktig kille ;)

Inatt var det knöl VM återigen gäsp. Ska lämna Joel till sin dagmamma kl 9. Blir nog en lur för mamman när Julius ska ha sin förmiddagsovning...
Nu blir det en stor kopp kaffe
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar