lördag 9 april 2011

Telefonjävlar!

Nu har vi varit utan fast telefon ett par dygn! Mobilerna funkar knappt. När man pratar så bryts det hela tiden och internet funkar kasst! På Telias hemsida ser det inte ens ut som det är nått problem här i området men varken vi eller våra kära grannar har telefon...
Tur att jag får avreagera mig lite på eftermiddagen... Jocke har lovat att jag får gå lös med hammaren på altanen när han tagit av taket... Så kul!

Så här ser det ut nu! Hemska färg... Vi ska bygga en ny som går ut en meter till och det ska vara soldäck !!! Å vitt vitt vitt å vitt!!!!  Åh va jag längtar!

3 kommentarer:

Margareta sa...

Kommer bli kanonfint det ..Men du "Vitt" ja ett tag sen får ni köra högtryckstvätten varje år jag lovar ...hihi ...svart ..svart av alla som eldar ...Men det gör väl inget...bara du får ditt VITA ..;0)
Skojar bara..det blir kanon det där

Lycka till idag nu ta det varligt!!

Lina sa...

Blir nog skitsnyggt!

Hittade din blogg via din vän Mikaelas blogg.
Eftersom jag också bor i karlbo så var det extra skoj att titta i din:)

Ha en fin dag!

MarleneM83 sa...

Lina : Hej :) Välkommen att kika runt ;) Jag har smygtittat i din fina blogg förut men inte skrivit nått :P

Ha en bra dag ni också :)