Nu har vi varit utan fast telefon ett par dygn! Mobilerna funkar knappt. När man pratar så bryts det hela tiden och internet funkar kasst! På Telias hemsida ser det inte ens ut som det är nått problem här i området men varken vi eller våra kära grannar har telefon...
Tur att jag får avreagera mig lite på eftermiddagen... Jocke har lovat att jag får gå lös med hammaren på altanen när han tagit av taket... Så kul!
Så här ser det ut nu! Hemska färg... Vi ska bygga en ny som går ut en meter till och det ska vara soldäck !!! Å vitt vitt vitt å vitt!!!! Åh va jag längtar!
lördag 9 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Kommer bli kanonfint det ..Men du "Vitt" ja ett tag sen får ni köra högtryckstvätten varje år jag lovar ...hihi ...svart ..svart av alla som eldar ...Men det gör väl inget...bara du får ditt VITA ..;0)
Skojar bara..det blir kanon det där
Lycka till idag nu ta det varligt!!
Blir nog skitsnyggt!
Hittade din blogg via din vän Mikaelas blogg.
Eftersom jag också bor i karlbo så var det extra skoj att titta i din:)
Ha en fin dag!
Lina : Hej :) Välkommen att kika runt ;) Jag har smygtittat i din fina blogg förut men inte skrivit nått :P
Ha en bra dag ni också :)
Skicka en kommentar