Jag har nog världens bästa sambo utan att skryta allt för mycket ;) Hade en otroligt skön sovmorgon, vaknade av att Jocke försöker förklara för Joel hur man skjuter iväg en gummisnodd. Men händerna vill inte riktigt som Joel vill.
Nu dricker vi kaffe. Ska äta lite tidig lunch sen bär det av ner mot mitt jobb, Joel ska följa med sin moster hem till hennes bättre hälft! Hon slutar halv 1 så det blir att rappa på lite. Saknar alla arbetskamrater så jag måste dit och krama om dom lite ;)
Var alldeles perfekt att Helena ville ha Joel lite idag, har lite småskyltar som måste bli klara tills i morgon. Sen har jag lite egna projekt jag ska få klart ;)
Måste handla påskmat också. Får bli en sväng ner på willys tror jag bestämt.
torsdag 21 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar