lördag 2 april 2011
Trött, hjärtklappning och betong i ögonlocken
Jag kan inte minnas när jag var såhär trött sist... Jag är så trött så jag har hjärtklappning när jag reser mig upp. Det känns som jag har en kilostyngder hängandes i ögonlocken...Vill bara lägga mig ner. Min kropp skriker efter sömn... Julius har krånglat många nätter nu. Har legat och ammat mig igenom nätterna från kl 2... Känner mig som en disktrasa... Gäsp...
Nä nu ska jag ta mig i kragen och fixa oss och duscha och greja... Vi ska äta lunch på MC Donald till Joels förtjusning och mammas fasa. (Jag gillar inte sladderhamburgare så värst mycket)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar