söndag 10 april 2011

Här kommer lite bilder från igår... Vi hade en riktigt duktig hjälpreda med oss ;)














Vi avslutade dagen med hembakad pizza med Goa vänner! Blev mycket tok och skratt... Hade träningsvärk i skrattmusklerna i morse...

Inga kommentarer: