söndag 24 april 2011

Gårdagen bestod av go mat och fika med familjen :) vi myste i solen och hade det riktigt skönt :) senare på eftermiddagen kom Helena och Andreas också...









Å här är Påskäggen som låg i trädgården. Å det är ju inte alla som får stövlar av påskharen. Joel blev så fascinerad så han kutade runt och frågade grannskapet om haren varit hos dom?!. Haha å det lilla ägget är Julius ägg. ;)


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: