onsdag 6 april 2011

 
Eftersom vädret var kanon idag så fick man ju såklart vårkänslor i hela kroppen och vi började riva av altanen. Så nu är den ren från möbler och allt skit. Den ska ju rivas i helgen äntligen. Ska bli tokskönt med en ny altan. Få bort det sista på huset som de förra ägarna målade dalablått... HATAR dalablått! Det ska vara vitt ;)

Under tiden vi var ute lagade maten sig själv i ugnen. Vi gick in och åt sen drog vi ut på en promenad hela familjen. Det var så himla skönt. Joel cyklade och jag och Jocke gick och pratade altanideér. Det är ju mycket att tänka på. Man kan ju inte direkt ångra sig sen... På vägen stannade vi i lekparken en stund...

Jag hann ta en massa fina kort!!!







Inga kommentarer: