måndag 4 april 2011

Har haft två underbara dagar fulla med skratt och umgänge med familj och vänner. Som det ska vara... Mamma och Thord kom hit idag med eftersom Thord glömde sin mobil här igår ;)
Min Mikaela och lilla Olivia kom hit i förmiddags och stannade långt in på eftermiddagen sen kom Agnes som blev avlämnad här av sin pappa som hon varit hos i helgen :) vi åt kladdkaka och myste järnet!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Margareta sa...

Den var Fantastiskt God den där...
Drömmer om den än hihi ....
Var nog den Godaste jag ätit...

Kram Kram från Mamma ;0)