fredag 8 april 2011




Har haft en supermysig dag idag. Jag började dagen med att dansa runt med dammsugaren med Julius i hängandes i hälsenorna. Ser sjukt roligt ut. Han jagar mig i gåstolen efter dammsugaren. Oftast trasslar han in sig själv i sladden och fastnar i någon möbel  hehe.

Sen kom Sandra med sina goa pojkar och lekte en stund. Efter lunch kom Susanne och hennes bustroll! Vi gick på promenad och grabbarna cyklade så som bara pojkar kan! Galet, vilt och alldeles livsfarligt mellan varven. Puh... Tur det finns bra cykelbanor här, annars hade man tametusan fått skrika halsen av sig. Nu har vi bäddat rent i sängen och jag har duschat!  Ska nog stupa ner och ge lillskrot lite mat. Det är mys det!

Inga kommentarer: