tisdag 12 april 2011

Blev en bra dag trots allt... Var så trött i morse så jag trodde jag skulle svimma... Drack massor med kaffe och sen satte jag fartå damma. Det behövdes verkligen. Hatar när solen ligger på och man ser allt flyga runt. Men synd nog så blir det lika typ på en gång. Fattar inte vart allt damm kommer från?! Efter lunch hjälptes jag och Jocke åt med dammsugning och torkning. Efter vi hämtat Joel kom Mikaela å barnen. Vi premiärgrillade . Det var sjuuukt gott. Nu sover båda ungarna och jag ska titta på tv och måla lite ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: