onsdag 13 april 2011

Myggjäklar

Så här ser min älskade lilla unge ut efter ett myggbett :( salvor och tavegyl 3 gånger om dagen nu och så får vi hoppas att han inte sväller mer. Då blir det en vända till farbror doktorn så vi får lite betapred... Nu ska jag klä på oss och Julius ska få gröt. Sen blir det en promenad till dagmamman!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: