torsdag 7 april 2011

Underbara förmiddag!

Vaknade tiiiidigt! Alldeles för tidigt för min smak. Kunde inte somna igår heller. Men men nu är det en ny dag med nya utmaningar! Dagen började underbart. Mikaela och lilla Olivia kom förbi så vi har suttit och druckit kaffe ätit frukost och jag har fått smakråd på min dopinbjudan som jag knåpar på! Nu sitter vi vid varsin dator och läser alla bloggar som man gör på morgonen när tid finns. Just nu sover busfröna så då är det tillåtet... ;)





Snart ska vi äta lite lunch sen ska Mikaela hämta Felicia i skolan. På eftermiddagen blir det en promenad, ska bli himlans skönt!

2 kommentarer:

Milliez sa...

Vilken mysig blogg du har!
Ska vi följas via bloglovin'?

Kramar

MarleneM83 sa...

Tack så mycket :D Absolut! har lagt till dig i mina bloggar Superfin blogg du har å vilka söta ungar!
Kram