Tog mig äntligen upp på vinden idag för att leta reda på alla kläder i 74 för jag visste att nånstans där låg en jacka som julle kommer kunna ha nu till våren. För det första höll jag på att slå ihjäl mig på väg upp (man måste klättra upp på en stege via garagetaket) å för det andra så var det helt onödigt klättrande för en stackars höjdrädd Marlene då kartongen stod mitt framför näsan på mig när jag kom in. Ska då tillägga att min underbara bättre hälft varit upp ett par gånger och letat men inte hittat kläderna? Konstigt... Tunnelseende... ???
Hehe behöver nog inte köpa så himla mycket kläder i nästa strl iallafall... Men allt kanske man inte använder man vill ju ha lite nytt...

- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar