Vaknade tidigt av att Julius låg och drog mig i håret. Joel vaknade och började busa direkt med brorsan. Jag försökte blunda lite eftersom mina ögonlock kändes som om jag hade tvåkilos tyngder hängandes där. Men det kunde ju jag fetglömma. Julius ryckte mig i håret som om det vore hästtyglar! Joel skrek och härjade runt i sängen. Så det var bara att kliva upp. Kan säga att mitt morgonhumör är inte på topp när jag är trött! Jahapp välkommen måndag!
Ska plocka undan här inne nu. Sen ska jag och busarna gå ut i trädgården. Har lite att pyssla med. Sen måste man ju bättra på brännan man fick igår ;)
Längtar tills i morgon! Min Mikaela kommer hem ikväll från deras tripp till Åland. Saknar henne så det svider i magen! Längtar också efter att få se deras blänkande ringar PÅ fingret! Min bästaste vän är numer förlovad ;) Förlovad med sin stora kärlek. Å det är ju så stort så jag nästan börjar gråta bara jag tänker på det! För hennes lycka är min lycka!
måndag 25 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar