tisdag 19 april 2011

Hej kräfta




Ser ut som en kräfta! Har fått världens fulaste linnebränna och jag som inte ens varit i solen "knappt" tror bestämt det blir en vända ner på solariet så jag får en förstabränna om det ska fortsätta vara såhär fint väder.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: