måndag 18 april 2011

Dagen igår var helt underbar! På förmiddagen städade vi så det var gjort. Jocke drog iväg på eftermiddagsjobb och jag och pojkarna bara var. Det va så jäkla skönt... Catta och Oliver kom förbi och vi satt och drack bubbelvatten och snackade gojja. Hasse var också här. Solen gassade och det var riktig sommarkänsla. Jag fick även min första solbränna. Om man nu kan kalla det solbränna? men bränna iallafall!

Idag ska såna viktiga saker som bygglov till altanen fixas, äppelträdet ska beskäras av våran goa Thord. Å det ska grillas ikväll! Mormor och Thord kommer på eftermiddagen.

För övrigt när jag tänkte efter i morse så blir min bebis,  ja bebis 7 månader idag?! Shit vart har tiden tagit vägen???? Det gick fort med Joel men nu har tiden verkligen rusat i raketfart. Snälla stanna av lite???

Inga kommentarer: