Jag är så trött... Hatar att vara såhär jäkla trött hela tiden. Jag orkar ingenting. Jag vill göra så mycket men har inte haft någon ork alls. Har "bara" tagit hand om barnen, lagat mat, diskat, och tillslut badat dom innan läggdags. Tog tag i sekatören en sväng och rensade lite i hallonhäcken men jag gav upp och satte mig och fikade med Jenny istället. Joel har haft tjatVM idag höll på att få psykbryt inte bara en sväng. Han är ju liksom gullig och så men han tjatar huvudet av mig. Han är som en minivuxen. Så lillgammal han blivit hehe. Nu har äntligen Julius somnat om efter att han blev väckt av en skrikande Joel och Joel ligger med mig i soffan och håller på att slockna. Jag ska sätta mig och texta några hjärtan när han somnat:)
Här kommer några bilder från dagen

Finns det hjärterum finns det stjärterum ;)


Om man vill öppna barnspärren är det ju bara att klättra på brädan vi satt förr kattluckan med. Enkelt tyckte Joel ;)

Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar