På eftermiddagen åkte vi ut till Linda med barn :) ja christian bor ju också där men han var inte hemma ;) vi blev bjudna på mat och fika... Himla mysigt måste jag säga. Joel och Moa leker så himla fint ihop, goungarna! Tror att My och Julius kommer nog också komma bra överens sen ;) lite roligt att det bara är ett par dagar emellan dom!
Avslutar inlägget med ett festligt kort på Joel i Moas fina utstyrsel som han lånat :) ängla vingar å nån slags tiara å trollstaven i högsta hugg :)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar