Jag tänkte jag skulle lämna in lite kläder och nån babysitter. Har ju 4 st här hemma nu :P Behöver inte alla hehe.... Det som är så smidigt är ju att dom säljer det åt en. Man betalar en avgift på 50 :- bara! Skitsmidigt om man frågar mig! Jag var ju med sist och sålde också. Men jag shoppade upp mer än jag sålde haha. Fanns grymt fina barnkläder!
Fixade deras affischer den här gången :P Det var riktigt skoj :)
Ta en titt in på deras blogg!
Där kan ni även se bilder på lite smått och gott som kommer säljas!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar