
Min söta, Goa, underbara lilla gaphals... Får nästan panik när jag tänker på hur fort det går. Kan man inte stanna tiden lite grann??? Jag försöker njuta så mycket det bara går. Tar vara på varenda sekund med mina troll. Jag älskar att vara mammaledig ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar