måndag 21 februari 2011
Har efter 12 timmar lyckats blivit klar med städningen!
Har så jäkla ont i ryggen efter att jag gått och burit på Julius samtidigt som jag fixat allt... Har dammat, tvättat 6 maskiner tvätt, hängt det eftersom tumlarjäkeln krånglade med mig i dag! (ska nog ringa Media Markt i morgon!) dammsugit, torkat golv, städat toaletterna, bäddat rent i sängarna och gjort rent spisfläkten!
Nu tänker jag stupa ner i sängen! Men jag lovar att det är en otroligt skön känsla att lägga sig alldeles nyduschad i en renbäddad säng! Dessutom med en otroligt go nybadad bebis!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar