Blir en sväng in på H&M, Lindex och Åhlens å. Åhlens har så fina barnkläder så man blir alldeles knäpp!
En sväng in på Franzens lär det bli å...
Väntar på Frippes! Dom ska komma och limma fast väggmattan i vårat nya badrum som börjat släppa...
Sen kan jag åka iväg :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar