torsdag 17 februari 2011

Mörbultad

Mörbultad är nog förnamnet. När jag skulle amma inatt kunde jag inte ligga på sidan. Det gjorde sjukt ont. Julius har bestämt sig för att vara vaken nu två nätter i rad! Säg inte att det håller på att gå tillbaka igen, då blir jag knäpp...

Ikväll ska vi nog testa lite gröt så han kanske sover lite bättre... Hoppas att det funkar. Hade ju tänkt att inte börja med smakportioner förrän 6 månader men va fasen. Det känns naturligt att börja nu. Tuttarna kommer väl stå i 7 hörn i natt men man kan väl hoppas han äter lite ikväll innan jag somnar :P

Blir innemys idag. Elda i kaminen och plocka lite som vanligt...

1 kommentar:

Ellie sa...

Jag börja redan vid 4 månader med smakportioner och det gillades verkligen av den ena grabben :D

Det skadar absolut inte, tänk vad skönt om det hjälper med lite gröt mot kvällningen så kanske det blir lite mera sömn ;)

Kramen