Var ju en rejäl vattenläcka i stan igår. Alla blev av med vattnet i Avesta och Skogsbo så jag hinkade upp vatten till oss utifall att. Hade liksom ingen lust att vakna och inte ha vatten... Men eftersom vi har eget vatten här ute tror jag inte att vi kommer drabbas... Tycker synd om dom som inte hann hälla upp något alls. Det bara slutade funka... Som syrran fick tvätta bort sminket med vattnet som hon hade kvar i vattenkokaren. Stackars henne...
Precis när jag äntligen började komma till ro igår kväll/natt så vaknade Julius! Klarvaken!
Efter bara 5 minuter kom Joel in, han hade ont i fötterna igen... Stackars barn. Det blev att kliva upp igen värma vetekudden, och ge honom alvedon. Passade även på att elda lite extra eftersom jag var vaken. Det var så otroligt kallt.. Tog en bra stund innan barnen somnade om. Blev inte många timmar inatt eftersom Julius valde att slå upp sina blå kl 04,30. Kaffe får bli min räddning idag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar