söndag 13 februari 2011

SNÖ Kaos / lek

Ja det kan man säga. När jag vaknade på fredagsmorgonen såg vårat köksfönster ut såhär

Det talar ju om lite hur det såg ut utomhus.Skottade så jag tror armarna nästan ramlade av... Plogbilen lyste med sin frånvaro. När Joel kom hem blev det utelek för hela slanten!
Åka snöbjörn det är grejer det!
Jag passade på att ta lite bilder med kameran... Har fått upp intresset nu igen. Det var ett tag sen jag kände för det...

Gatan var ju något oskottad. Bilarna bara spann... Jag var glad att jag slapp ut och köra bil den dagen fy tusan... 

Idag har vi bara slappat! Så jäkla skönt. Inga måste eftersom all städning var gjord. Det är lycka det. Att inte känna att man måste fixa en massa. Bara vara liksom.
Älskar orden min bättre hälft sa till mig  i morse. - Marlene somna om du. Idag har vi inga måsten! Det var så skönt så ni fattar inte!!! :D

Efter lunch kom Mikaela och hennes goa ungar! Jag och Mikaela drack varsin latte sen drog vi till skridskobanan!
Tripp Trapp Trull

Inga kommentarer: