fredag 4 februari 2011

Spola av? Spola ner?

I morse när jag sov så sa Jocke åt Joel att han skulle spola av sin lilla älskade ödla som han fick av doktorn när han tog stick i fingret. Den var lortig!
Jag vet inte vad ungen tänkte men Jocke hör att det spolar i toaletten och sen hörs ett ilvrål i från toaletten. Han tänkte liiite fel där. Oj. Hans ´älskade lilla ödla var borta. Jocke förklarade att han nog hade massor med ödlekompisar som han kunde leka med där "nere"...

Inga kommentarer: