onsdag 16 februari 2011
Snyggvurpa!
Japp! Då har man gjort årets vurpa utomhus då!
Mikaela skulle komma hit med barnen. Å på vägen hit började Agnes tokblöda näsblod pluttan :(
Så jag kutade ut med papper i mina fuskuggs som inte är nå hala alls (ironi). På vägen in gör jag världens jäkla snyggvurpa! Benen bara försvann för mig och jag landade på höften! Grejerna jag höll i händerna höll jag högt hahahahaha! Det första jag gör när jag reser mig upp är att se mig omkring! Såg någon mig????! Hahaha
Mikaela fick sig ett gott skratt iallafall :P
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar