tisdag 15 februari 2011

Dreggla med stil!


Ja! det kan lillemannen nu :) Klickade hem 7 st dregglisar från www.oapip.se hon har så fantastiskt fina mönster på sina scarfar! Tyvärr måste det blivit något fel så jag fick en ljusrosa med apor. Den var vit i bakrunden på bilden jag såg. Hade den inte varit så ljusrosa hade jag haft den på honom ändå :P Men Olivia fick ta den :P Tycker det annars kan vara fint med rosa på killar :)
Åhhh va jag älskar ugglor! Så cute :)

Julius jävlas redan med Olivia ;) Han snodde nappen för henne ett par gånger. Till slut lärde hon sig att hon skulle böja bort huvudet. Då kom han ju inte åt ;)

Har grejat i Julius rum. har lite små fix kvar där som inte blivit av. Bland annat har jag fixat så han kan ligga i sängen där inne... Kan vara skönt att lägga honom där på dagarna och att han ligger i sin andra spjälsäng i vårat sovrum på nätterna. Sen har jag lite väggdekorer jag köpte för jättelänge sen kvar. Vi får se om jag ens sätter upp dom :/ Kanske några av dom.
Kommer bilder sen ;)

Inga kommentarer: