söndag 6 februari 2011

Känslor

Varför känner jag så lätt av andras känslor? Mitt hjärta gör ont! Stackars stackars dig! Varför händer vissa saker? Varför beter sig folk som dom gör? Man kan inte lita på att människor verkligen är dom man tror? Det har ju visat sig att vissa kan ändra sitt beteende till nån man absolut inte känner! Läskigt kan jag tycka!

Inga kommentarer: