Ja den krånglade satan igår! Den larmade på filter fast allt var rengjort. Gaaah!
Jocke kollade på den igår kväll... Han gjorde rent alla filter osv men den fortsatte larma.
Den värmde inte heller som den skulle.
I morse fick jag nog när det hänger tvätt överallt. Maskinskrälle!!!!
Tog en flaskborste och en trasa, plockade isär så jag kom in i den och gjorde rent ordentlig inuti och i alla skrymslen. Hade hela jäkla armen intryckt i tumlaren haha tänk om jag hade fastnat :P Det gick bra.
Nu funkar den igen :D
tisdag 22 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar